Ksiądz w firmie
13:00 | Author: Al Anonymous

Siedziałem jak co dzień w pracy. Skoncentrowany na ekranie monitora, nie zwracałem uwagi na innych pracowników, czy też dostarczycieli pożywienia wchodzących przez drzwi za moimi plecami. Do czasu... Do czasu aż nie usłyszałem za sobą melodyjnego śpiewu. Zaskoczony odwróciłem się aby zobaczyć wielkiego księdza w pełnej szacie, z pomocnikiem, który w tym samym momencie przystawił mi pod usta krzyż. Muszę przyznać, że niczego podobnego się nie spodziewałem. Ale jak to mówią: "Nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej inkwizycji". Jak się okazuje, księża greckiego kościoła prawosławnego chodzą co miesiąc "po domach" błogosławiąc ich mieszkańców.










.
, |
This entry was posted on 13:00 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: